Dragoş Coman: „ Schimbăm tot ce vom constata că trebuie schimbat! ”

FullSizeRender

Proaspătul și totodată cel mai tânăr viceprimar al municipiului Călărași, Dragoș Coman, și-a început în forţa activitatea şi este hotărât să facă faţă provocărilor. L-am găsit în birou înconjurat de dosare şi am încercat să obţinem câteva răspunsuri la întrebările venite din partea cetăţenilor.

Rep. : Dacă finalizaţi lucrările la scuar, cum intenționați să fluidizaţi traficul în zona Orizont – Sc. 12, ținând cont că în toamnă această școală va fi funcțională ?
Dragoş Coman: Școala Nr. 12 are 3 intrări. Pe cea de pe Str. Luceafărului se va face un degajament de la carosabil ce va permite celor ce vin cu mașinile, să lase copiii pe trotuar la poarta de acces. Acest degajament are ca scop exact, neafectarea circulației în această zonă.

Rep. : Care sunt mijloacele de monitorizare a celor ce prestează muncă în folosul comunității? Câte persoane aveți în evidență?
Dragoş Coman: Monitorizarea prin pontaj se face de către Serviciul Public Pavaje şi Spații Verzi dar asta nu înseamnă că personal nu voi verifica activitatea acestora în teren.
În evidența din luna Iulie sunt 182 de persoane cu cantină socială, dar doar 28 de persoane apte de muncă iar cu ajutor social 152 de familii dintre care 56 de persoane apte de muncă.

Rep. : Care sunt propunerile dumneavostră pentru eficientizarea activității angajaților Primăriei?
Dragoş Coman: Aici este o discuție mai amplă. Dacă vreți să discutăm despre factorii mobilizatori, nivelul salarizării poate fi un impediment mare, doar că în cadrul Primăriei Călărași, sunt oameni dedicați muncii lor, într-o măsură destul de mare. În altă ordine de idei veți vedea în perioada următoare că angajații primăriei vor purta semne distinctive, fie ecuson, fie echipament de muncă care îi va pune în centrul atenției, indiferent că lucrează într-un serviciu din afara primăriei sau în birourile din clădirea centrală. Astfel toți cetățenii vor şti numele celui cu care au discutat şi vor putea semnala activitățile angajaților primăriei. Este important ca atunci când mergi, spre exemplu, în cimitir să vezi care sunt angajații şi cu ce se îndeletnicesc aceștia în timpul programului.
Modalităţi sunt multe, aşa că în perioada imediat următoare voi încerca să văd ce se pliază cel mai bine pe profilul fiecăruia. Avantajul este că sunt oameni de calitate în marea lor majoritate şi vom găsi căile de lucru pentru eficientizarea muncii fiecăruia dintre noi.

Rep. : Când se vor finaliza lucrările pe Str. Cornișei? Dar scuarul de pe București?
Dragoş Coman: Pe Cornișei până la sfârșitul anului, ceea ce înseamnă că va fi cu mult înainte de data din contract, iar scuarul sperăm că în luna noiembrie va fi gata. Aici se va ţine cont şi de faptul că nu se poate pune gazonul pe temperaturi de vară şi de perioada de vegetație a arborilor ce vor fi plantați tot pe acest scuar.

Rep. : Ce vă propuneți, acum la început de mandat, să schimbați sau să îmbunătățiți?
Dragoş Coman: Schimbăm tot ce vom constata că trebuie schimbat pentru o mai bună colaborare şi pentru o mai mare eficiență în munca prestată. Dar ținta este ca ideile, starea de spirit şi viziunea noastră (a celor doi viceprimari) să fie transpusă în viitoarele acțiuni ale Primăriei Municipiului Călăraşi.

Rep. : Care este stadiul organizării licitației pentru transportul în comun din municipiu?
Dragoş Coman: La ultima licitație, în faza finală, au participat două firme dar nu s-au calificat, şi din acest motiv au contestat procedura. Așteptam finalizarea contestației şi în cel mai scurt timp se va organiza o altă licitaţie în funcție de decizia instanței .

Rep. : Care sunt cele mai mari probleme pe care trebuie să le rezolvați la serviciile pe care le aveți în subordine?
Dragoş Coman: Probleme sunt, unele importante altele mai puţin, dar nu aş dori să le discut în public, important este să încerc să fac ca ele să nu mai existe, iar munca în folosul cetățeanului să fie la standarde cât mai ridicate. Noi punem în centrul atenţiei,cetăţeanul şi problemele lui.

Rep. : Care este relația dumneavoastră cu primarul Daniel Ştefan Dragulin?
Dragoş Coman: Pot să spun că pană acum, a fost una foarte bună şi nu aș dori să se înțeleagă greșit, că ceea ce facem noi viceprimarii facem de capul nostru fără o discuție prealabilă cu domnul primar şi fără coordonarea sau acceptul acestuia. Eu cred că este important ca oamenii să înțeleagă că tot ce se realizează la nivel de municipiu se face cu un efort integrat al tuturor serviciilor şi direcțiilor ce stau în spatele echipei de conducere din fruntea primăriei, dar din păcate, munca acestora se vede mai puţin.Profit de această ocazie, pentru a transmite un mesaj cetăţenilor municipiului Călăraşi: Noi, cei din echipa primăriei, suntem aici cu scopul de a le rezolva problemele!

7853 vizualizari in total 2 vizualizari azi

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*