Marian Gabriel Stanciu / ,,Am cheltuit în mod responsabil și eficient banii contribuabililor..

stanciu

În Raportul anual privind starea economică, socială și de mediu a comunei Dragalina, pe anul 2018, dat publicității, primarul Marian Gabriel Stanciu consideră că, în ciuda unor neajunsuri generate de impasul economic general, poate aprecia bilanțul ca fiind unul pozitiv. “Cu un procent bun de încasări la bugetul local, cred că am cheltuit în mod responsabil și eficient banii contribuabililor. Rezultatele sunt vizibile, faptele fiind cea mai bună analiză contabilă a execuției bugetare aferente anului 2018.” Conform aceluiași document, investițiile și obiectivele realizate, în cursul anului 2018, pe raza comunei Dragalina, sunt următoarele: * reparații clădiri și bazine de apă la gospodăria de apă Dragalina; * reabilitare, modernizare și extindere Școala cu clasele I-IV și anexe, sat Constantin Brâncoveanu; * reabilitare (modernizare) Liceul Tehnologic Duiliu Zamfirescu; * proiectare și execuție Grădinița cu program prelungit Dragalina (faza studiu de fezabilitate); * racordare la rețeaua de energie electrică Centrul Cultural Dragalina; * racordarea la rețeaua de gaze naturale Centrul Cultural Dragalina; * racordarea la rețeaua de apă Centrul Cultural; * racordarea la rețeaua de canalizare Centrul cultural; * amenajare peisagistică Centru Cultural Dragalina; * pictură bisericile Dragalina și Drajna Nouă; * reparații instalații interioare și montaj centrală termică la sala de sport Dragalina; * înființare gospodărie de apă potabilă și rețea de apă potabilă, sat Drajna Nouă; * înființare rețea de canalizare menajeră și bazin vidanjabil, sat Drajna Nouă; * autorizare stație de apă pentru satele Constantin Brâncoveanu și Dragalina, plus autorizare stație de vacuum Dragalina; * reparații alei pietonale, sat Dragalina; * modernizare sistem de supraveghere video cu recunoaștere plăcuțe de înmatriculare; * proiectare și execuție magazie echipamente și unelte; * reparații gard la baza sportivă, sat Dragalina; * racordare la rețeaua de gaze naturale și centrală termică, prin depunerea documentației de avizare, pentru Liceul Tehnologic Duiliu Zamfirescu; * reparații gard la școală și grădiniță, sat Drajna Nouă; * reparații alee pietonabilă și carosabilă în incinta Liceului Tehnologic Duiliu Zamfirescu; * reparații clădiri și bazine de apă; * reparații și vopsitorie turlă (biserica Dragalina); * achiziție și montaj ventiloconvectoare la sala de sport; * servicii de evaluare terenuri; * modernizare și eficientizare iluminat public DN21 (sat Drajna Nouă); * reabilitare și eficientizare iluminat interior Liceul Tehnologic Duiliu Zamfirescu; * acțiuni cultural-artistice și distractive. Din punct de vedere fiscal, la nivelul anului 2018, au fost realizate venituri totale, la bugetul local, în sumă de 12.529.988 lei, însemnând un procent de 82 la sută, dintr-un total prevăzut de 15.302.553 lei. Au fost efectuate cheltuieli totale de 11.999.179 lei, astfel: 8 cheltuieli de personal – 3.098.091 lei; * bunuri și servicii – 2.435.545 lei; * asistență socială – 1.634.897 lei; * active nefinanciare – 4.811.322 lei; * active financiare – 50.000 lei; plăți recuperate din anii anteriori (secțiunea funcționare) – 2.337 lei; plăți recuperate din anii anteriori (secțiunea dezvoltare) – 28.339 lei. Prin Biroul Impozite și Taxe, s-au întocmit 1.730 de înștiințări de plată, 3.544 titluri și somații. Încasările în urma executărilor silite au fost de 16.331 lei. Totodată, s-au eliberat 1.977 certificate fiscale și s-au întocmit 1.314 confirmări de debite reprezentând amenzi. Pentru anul la care s-a efectuat raportarea, pe raza comunei Dragalina s-au înregistrat următoarele date de stare civilă: înregistrări nou născuți – 0; înregistrări căsătorii – 49; înregistrări decese – 76; s-au eliberat duplicate – naștere (8), căsătorie (1), deces (1). La nivelul aparatului propriu, Primăria comunei Dragalina funcționează cu un număr de 26 de funcționari publici și cu o medie de 21 de angajați contractuali. Totodată, s-a modificat organigrama prin transformarea posturilor de personal contractual în funcție publică la serviciul Poliție Comunitară. La capitolul urbanism și amenajarea teritoriului, prin compartimentul de specialitate din cadrul Primăriei comunei Dragalina, s-au emis 50 de certificate de urbanism, 28 autorizații de construire și 5 autorizații de demolare. În cadrul activității de registru agricol, pentru anul 2018, s-au deschis 10 roluri noi, însemnând gospodării pentru tineri, în baza Legii nr. 15/2003 și 20 roluri în baza actelor de vânzare-cumpărare, s-au deschis roluri noi – 25 de poziții – pentru proprietarii de teren extravilan în baza actelor de vânzare-cumpărare, au fost deschise, în format electronic, registrele agricole pentru anii 2017 – 2018. Numărul beneficiarilor de ajutor social – 91 familii și 69 de persoane singure, acordându-se 31 de ajutoare de urgență. Pentru anul 2018, s-au derulat următoarele acțiuni cu specific cultural-recreativ: * sărbători creștin-ortodoxe: Boboteaza; Înălțarea Domnului, * Ziua Internațională a Femeii; * Sărbătoarea comunei Dragalina și a satului Constantin Brâncoveanu; * Ziua Armatei Române; * Ziua Națională a României; tradiții și obiceiuri românești specifice sărbătorilor de iarnă; Eveniment Istoric – Unirea Principatelor Române; * Ziua porților deschise, * Tradiții și obiceiuri la români; * Sf. Paști; * Ziua Internațională a Copilului; * Ziua Drapelului. Primarul Marian Gabriel Stanciu consideră că “datele prezentate pot oferi cetățenilor comunei o imagine generală asupra activității noastre în anul 2018, asupra modului și eficienței rezolvării problemelor comunității locale.”

66 vizualizari in total 1 vizualizari azi


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*