PRIMĂRIA COMUNEI GRĂDIŞTEA, județul CĂLĂRAŞI, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie temporar vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Data de sustinere a probei scrise: 22.05.2024, ora 13:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul primăriei comunei Grădiștea, strada Calea Călărași, nr.132
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 30.04.2024 – 07.05.2024
Persoana de contact: Ştefan Anca, Consilier
Telefon: 0242336017, Fax: 0242336164
E-mail: primaria@primariagradistea.ro
Data afişării: 30.04.2024, ora 10:00
Consilier | ||
Descriere post | Localizare post | |
Clasa: I
Grad: debutant
Tip compartiment: COMPARTIMENT |
PRIMĂRIA COMUNEI GRĂDIŞTEA Localitate: GRĂDIŞTEA Judeţ: CĂLĂRAŞI |
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Consilier, Clasa I, Grad debutant, COMPARTIMENT DEZVOLTARE LOCALA
Studii:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– studii din domeniul Drept
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 0 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
–
Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
– cunoştinţe Operare, Utilizarea computerului şi organizarea fişierelor – MS Windows, în cadrul probei interviu, nivel de baza
Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Engleza, în cadrul probei interviu, nivel de baza
Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
–
1. Constituţia României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica Documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice
6. – Ordonanta de Urgenta nr. 133 din 17 decembrie 2021 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate Romaniei din Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranzitie justa.
cu tematica Reglemantari privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate Romaniei din Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranzitie justa.
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
– identificarea problemelor, nevoilor, intereselor care apar la nivelul comunei
– elaborarea de idei pentru proiectele de finanţare.
– determinarea surselor de finanţare.
– colaborează cu firmele de consultanţă şi proiectare în vederea obţinerii documentaţiilor necesare avizelor pentru emiterea autorizatiilor de construire;
– elaborarea proiectelor de finanţare în conformitate cu planul de dezvoltare naţională, cu planul de dezvoltare regională şi cu programele elaborate şi administrate de guvern.
– obţinerea finanţării proiectelor.
– implementarea proiectelor aprobate ;
– participarea la şedinţele consiliului local unde prezintă materialele legate de specificul compartimentului
– elaborarea şi susţinerea referatelor de specialitate solicitate de comisiile de specialitate ale consiliului local şi de consiliul local, privind proiectele de finanţare
– păstrarea şi arhivarea documentelor elaborate în cadrul compartimentului în conformitate cu prevederile legale
– întocmirea referatelor de necesitate şi oportunitate pentru achiziţiile publice necesare ( SF, PT) pentru elaborarea proiectelor
soluţionarea în termenul prevăzut de lege a corespondenţei repartizate
– centralizarea datelor şi elaborarea situaţiilor solicitate de primar şi de instituţiile abilitate
– exercita si alte atributii prevazute de legi sau incredintate de catre primar.
Lasă un răspuns