Primăria comunei Grădiştea angajează

PRIMĂRIA COMUNEI GRĂDIŞTEA, județul CĂLĂRAŞI, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie temporar vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ

 

Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.
Informaţii concurs
Tip concurs: Recrutare pe funcţie publică de execuţie temporar vacantă în afara Agenţiei
Data de sustinere a probei scrise: 22.05.2024, ora 13:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul primăriei comunei Grădiștea, strada Calea Călărași, nr.132
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 30.04.2024 – 07.05.2024

Persoana de contact: Ştefan Anca, Consilier
Telefon: 0242336017, Fax: 0242336164
E-mail: primaria@primariagradistea.ro
Data afişării: 30.04.2024, ora 10:00

Informaţii posturi scoase la concurs
Consilier
Descriere post Localizare post
Clasa: I

Grad: debutant

Tip compartiment: COMPARTIMENT
Denumire compartiment: DEZVOLTARE LOCALA

PRIMĂRIA COMUNEI GRĂDIŞTEA
Localitate: GRĂDIŞTEA
Judeţ: CĂLĂRAŞI
Condiții pentru ocuparea postului
Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concurs
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ

Pentru Consilier, Clasa I, Grad debutant, COMPARTIMENT DEZVOLTARE LOCALA

Studii:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– studii din domeniul Drept
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 0 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:

Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
– cunoştinţe Operare, Utilizarea computerului şi organizarea fişierelor – MS Windows, în cadrul probei interviu, nivel de baza

Limbi străine (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Engleza, în cadrul probei interviu, nivel de baza

Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:

Bibliografie şi tematică
Bibliografie şi tematică pentru Consilier, Clasa I, Grad debutant, COMPARTIMENT DEZVOLTARE LOCALA

1. Constituţia României, republicată

cu tematica Constituţia României, republicată

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

5. Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice

6. – Ordonanta de Urgenta nr. 133 din 17 decembrie 2021 privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate Romaniei din Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranzitie justa.

cu tematica Reglemantari privind gestionarea financiara a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate Romaniei din Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranzitie justa.

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

– identificarea problemelor, nevoilor, intereselor care apar la nivelul comunei
– elaborarea de idei pentru proiectele de finanţare.
– determinarea surselor de finanţare.
– colaborează cu firmele de consultanţă şi proiectare în vederea obţinerii documentaţiilor necesare avizelor pentru emiterea autorizatiilor de construire;
– elaborarea proiectelor de finanţare în conformitate cu planul de dezvoltare naţională, cu planul de dezvoltare regională şi cu programele elaborate şi administrate de guvern.
– obţinerea finanţării proiectelor.
– implementarea proiectelor aprobate ;
– participarea la şedinţele consiliului local unde prezintă materialele legate de specificul compartimentului
– elaborarea şi susţinerea referatelor de specialitate solicitate de comisiile de specialitate ale consiliului local şi de consiliul local, privind proiectele de finanţare
– păstrarea şi arhivarea documentelor elaborate în cadrul compartimentului în conformitate cu prevederile legale
– întocmirea referatelor de necesitate şi oportunitate pentru achiziţiile publice necesare ( SF, PT) pentru elaborarea proiectelor
soluţionarea în termenul prevăzut de lege a corespondenţei repartizate
– centralizarea datelor şi elaborarea situaţiilor solicitate de primar şi de instituţiile abilitate
– exercita si alte atributii prevazute de legi sau incredintate de catre primar.

26 vizualizari in total 2 vizualizari azi

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*