Azi dimineață, în zona blocului H6, mare agitație, mare! Lucrători cu utilaje de asfaltat, dirijați orchestral de către domnul viceprimar şi candidat de primar, Marius Grigore cel Dulce, locuitor în acest bloc, s-au pus pe treabă la reamenajarea parcării din fața uneia dintre intrări. După cum se observă, a fost asfaltată şi o parte din postamentul blocului, dar şi o parte din aleea dintre blocurile H6 şi H7. Toate acestea pentru a-i îmbuna pe vecinii de la H7 să îl voteze pe dl Dulce.
La blocul vecin, H7, locuieşte contracandidatul Aurel Peicu socialistul, care de multe luni face apel la îndurare în asfaltarea parcării din fața blocului său, parcare în care domină noroiul când plouă şi praful-nisipul când e cald.
Îi rog pe vecinii mei de la H6 să nu accepte această variantă de mită electorală a domnului Dulce şi să mă voteze ca primar! Ce am să fac pentru ei?
Constituirea unui cartier rezidențial cuprins intre străzile Victoriei, Zefirului, Panduri, Macului, aleile din interior fiind amenajate ca zone pietonale (bineînțeles şi sectorul de stradă Sulfinei unde sunt parcul copiilor şi terenurile sportive)!
Propunerea cu amenajarea ca zonă pietonală a acelui sector de stradă Sulfinei am făcut-o încă din 2008, când primar era dl Dragu. Am avut în vedere protejarea copiilor care folosesc părculețul și terenurile sportive și sunt puși în pericol de circulația rutieră anevoioasă care se desfășoară pe un sector de drum de 3-3,5 m lățime! Dl Dragu a rezolvat problema cu o limitare de viteză la 30 km/h, spre deliciul vitezomanilor din zonă.
P. S. Pentru înțelegerea noțiunii de zonă pietonală, reglementarea aferentă apare la art. 159 din Regulamentul pentru aplicarea O. U. G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice:
” În zona pietonală, semnalizata ca atare, conducătorul de vehicul poate intră numai dacă locuieşte în zona sau prestează servicii publice „din poarta în poarta” şi nu are altă posibilitate de acces. Acesta este obligat să circule cu viteza maximă de 5 km/h, să nu stânjeneasca sau să împiedice circulaţia pietonilor şi, dacă este necesar, să oprească pentru a permite circulaţia acestora”.
prof. Aurel Peicu
Lasă un răspuns