Serviciul de Ambulanţă al judeţului Călăraşi se confruntă cu dificultăţi în ceea ce priveşte dotarea cu autospeciale

  • amb-cl
    În anul 2016 Serviciul de Ambulanţă al judeţului Călăraşi, a fost solicitat, prin
    intermediul numărului unic de urgenta 112, să intervină la un număr de 39.774 cazuri, din care
    12.102 urgente majore, 20.999 urgente, 6.673 solicitări pentru transport neasistat. Din totalul
    de 35.716 solicitări un numar de 13.506 solicitări au fost efectuate în mediul urban şi 22.210 în
    mediul rural.
    Pentru soluţionarea cu promptitudine a apelurilor de urgenţă, instituţia are în funcţiune
    un număr de 6 ambulanţe tip A, destinate transportului neasistat al pacienţilor, 24 ambulante tip
    B2, destinate solicitărilor de urgenţă şi prim ajutor calificat şi 2 ambulanţe tip C2, destinate
    solicitărilor de grad 0 şi 1, respectiv urgenţele majore, acestea înregistrând un total de
    1.927.289 km, adică o medie de 60.228 km/autospecială.
    În prezent serviciul de urgenţă călăraşean se confruntă cu dificultăţi în ceea ce priveşte
    dotarea cu autospeciale şi implicit asigurarea operativităţii mijloacelor aflate în dotare, având
    în vedere faptul că peste aproape 60% din parcul auto înregistrează rulaje mai mari de 400.000
    km si o vechime în exploatare de peste 5 ani. Cu toate acestea, se fac eforturi susţinute pentru
    ca un echipaj specializat să poată ajunge în cel mai scurt timp la toţi cetăţenii care solicită acest
    serviciu, ţinând cont de starea de sănătate a acestora rezultată din datele furnizate prin
    intermediul apelurilor telefonice. De aceea, SAJ Călăraşi recomandă tuturor persoanelor care
    apelează numărul de urgenţă 112, să furnizeze cu promptitudine dispeceratului datele solicitate
    privind starea de sănătate a persoanelor aflate în dificultate.
    Având în vedere numărul mare de solicitări primite şi soluţionate, precum şi rulajele
    înregistrate în anul 2016, evaluăm că activitatea angajatilor s-a ridicat la standardele impuse de
    ordinele şi protocoalele în vigoare, asigurând un raspuns prompt si eficient la nevoile
    populaţiei din zona de competenţă. Ne propunem ca în anul 2017 să creştem nivelul de
    pregătire al personalului, prin organizarea de cursuri şi sesiuni de pregătire, astfel încât să
    putem răspunde la solicitările populatiei 24 de ore din 24, cu aceeasi promptitudine si
    profesionalism.

    SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CALARASI

  • În scopul îmbunătăţirii activităţii, amintim populaţiei judeţului Călăraşi faptul că toate
    neregulile privind activitatea personalului SAJ Calarasi constatate, pot fi aduse la cunostinţa
    conducerii, în scris la sediul unitatii sau la numerele de fax si adresa de mail afişate pe site-ul
    www.ambulantacalarasi.ro, astfel încât acestea să poată fi remediate si pentru a nu se mai
    repeta astfel de situaţii.
    MANGER GENERAL
    ec. MANEA Marius
1967 vizualizari in total 2 vizualizari azi

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*