Vicepreședintele PNL Călărași, ex-PDL-istul Vasile Iliuță și-a propus să țină pasul cu vremurile actuale

 

Conform Curții de Casație și Justiție din România, Facebook-ul este considerat spațiu public

Facebook-ul e fascinant nu neapărat pentru că-ți arată cum sunt oamenii în realitate, ci pentru că poți să vezi cum vor să fie priviți de alții, cum se străduiesc să-și construiască niște identități pompoase care se evaporă imediat cum stai față-n față cu ei la o cafea. Nicăieri nu vezi asta mai bine ca la politicienii români, niște oameni care-n esență trăiesc doar din imagine și nu prea fac nimic concret. Un asfel de politician, este vicepreședintele PNL Călărași, ex-PDL-istul Vasile Iliuță, care și-a propus să țină pasul cu vremurile actuale. După ce a achiziționat, pe mulți bani publici, echipamente fotografice performante,  a început o campanie agresivă de promovare a cultului personalității. Un prim pas a fost făcut prin transmisiile live a conferințelor de presă. Numai că, cetățenii călărășeni n-au pãrut foarte interesati de ce spune Vasile Iliuță, “minutele de aur” ale transmisiilor înregistrând un număr minim de privitori. La fel de interesant este și faptul cã transmisia live a adunat mai multe share-uri  decât like-uri , semn cã  doar postacii de serviciu au fost pe pozitii. Și că acești postaci au executat în silă ordinele primite. Altfel dădeau și like-uri nu doar share.

Zilele trecute, câteva comune din județul Călărași, au organizat sărbătoarea  ,,Zilele Comunei….”. La aceste evenimente a participat și Vasile Iliuță, însoțit fiind de consilieri județeni, primari de comune și de…..Eduard Grama, un personaj controversat asupra căruia planează suspiciuni de fals și uz de fals pentru ocuparea funcției publice de conducere, de director executiv. Postacii de serviciu, mai puțin presa locală, au relatat cu lux de amănunte ,,succesurile” și ,,băile de mulțime” ale vicepreședintelui PNL, Vasile Iliuță. Numai că, au uitat să precizeze faptul că la multe dintre evenimente, acesta nu a fost invitat, ducându-se cu japca, la sugestia consilierilor săi de imagine.          Văzându-l cum își pierde ore din viață, strângând mâini, pupând babe și zâmbind frumos la camere, mă apucă mila și ajung la concluzia că nu este la îndemâna oricui să facă ce face el.

Reamintesc consilierilor de imagine ai vicepreședintelui PNL, Vasile Iliuță, că publicitatea excesivă și agresivă se transformă ușor într-o metodă de comunicare neprietenoasă ce denotă un stil neagreat de public. În timp, prin aceste metode, se ajunge la repulsia publică. Dovadă numărul mic de vizualizări a știrilor despre personajul mai sus amintit.  Nu o spunem noi, o spun specialiștii în comunicare!

ili3ili2ili

ili5 ili4

1455 vizualizari in total 1 vizualizari azi


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*