În timp ce cacandidatul PSD Călăraşi pentru fotoliul de primar se află într-un lung concediu medical în care mimează că face campanie electorală în timpul în care nu este ocupat cu puparea condurului lui Vasile şi a dosului condamnatului la puşcărie Iedi, binecunoscut fiind faptul că datorită banilor ,,împrumutaţi” a devenit marioneta celor doi, visul lui Ciprian Pandea şi al lui Sorin Vrăjitoru, începe să devină realitate.pod-300x146 Vasile, laudă-te şi cu asta!

 DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CONSTANTA a publicat în data de 17.07.2020 pe SICAP anunţul de participare la licitaţia deschisă pentru ,,Lucrări de Proiectare şi Execuţie Pasaj denivelat superior pe DN 21 Drajna”.

Valoarea investiţiei (inclusiv TVA) este de 133,43 milioane de lei (echivalentul a peste 27 milioane de euro), iar durata de execuție a obiectivului va fi de un an și jumătate. Traseul drumului proiectat, inclusiv pasajul, este de 2,739 km. Suprafaţa de teren necesară de expropriat pentru realizarea obiectivului este de 22,74 ha și vor fi afectate 22 construcții și anexe.

Punctul de început îl reprezintă zona nodului rutier Drajna de pe autostrada A2, unde va fi amenajat un sens giratoriu prin care se vor asigura relațiile între autostrada A2, noua secțiune din DN21 și traseul existent al DN 21. Traversarea canalului de irigație existent, DN 3A și a Magistralei CF 800 București – Constanța se realizează prin intermediul unui pasaj denivelat. Traseul se termină în actuala intersecție dintre DN21 cu DC20, care se amenajează cu sens giratoriu.

DN21 existent va fi păstrat pentru asigurarea traficului riveranilor satului Drajna Nouă și legătură cu DN3A. Accesul la proprietățile private se va face prin drumuri amenajate la baza rampelor pasajului.

Pasajul Drajna va avea 303 metri

Pasajul va fi alcătuit dintr-o grindă continuă pe cinci deschideri (24,00 + 30,00 + 30,00 + 30,00 + 24,00 m) și două grinzi continue pe trei deschideri (24,00 + 30,00 + 24,00 m). Lungimea totală a pasajului va fi de 303,40 m, inclusiv zidurile întoarse ale culeelor.

Calea pe pasaj va avea partea carosabilă de 16,80 m, cuprinzând patru benzi de circulație și cu o zonă mediană de 2,00 m. Calea podului va fi încadrată de parapete direcționale de siguranță pentru protecție foarte ridicată. Pe zona de traversare a căii ferate și a drumului național sunt prevăzute și panouri de protecție din plasă de sârmă.vrajitoru-1-169x300 Vasile, laudă-te şi cu asta!

Deputat Sorin Vrăjitoru: ,, Sunt fericit să constat că proiectul meu de suflet este pe drumul cel bun. Actualul guvern a înţeles necesitatea construirii acestui pasaj rutier şi am certitudinea că într-un an şi jumătate vom scăpa de cozile interminabile de la bariera de la Drajna”.

2832 vizualizari in total 2 vizualizari azi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *