Candidatul Marius Dulce și campania de pe Facebook!
Ceea ce nu a înţeles Marius Dulce este faptul că oricâte elogii aduci candidatului, faptul că denigrezi adversarii (cu care de fapt ai stat la aceeaşi masă până la anunţarea candidaturii) îndepărtează consumatorul din mediul online. Să nu uităm că Facebook-ul este cel în care, Victor Ponta a pierdut alegerile.
11 700 euro este suma maximă pe care un candidat la funcţia de primar al unui municipiu reşedinţă de judeţ o poate cheltui în campania electorală.
În goana după voturi, cu o armată de tineri foarte activi pe platforma Facebook, Marius Dulce are sentimentul că „a face campanie pe internet” înseamnă să-ţi ridiculizezi adversarii politici, folosindu-te de un retardat care nu are nici măcar curajul să semneze aberaţiile scrise.
Au mai încercat şi alţii şi singurul câştig a fost să provoace dezgust în rândul utilizatorilor.
În condiţiile în care, începând cu această campanie electorală, sunt interzise cu desăvârşire „atenţiile” (cei care nu respectă acest lucru riscând dosar penal pentru dare de mită) este greu de crezut ca Marius Dulce va reuşi să câştige voturile necesare pentru ocuparea fotoliului de PRIMAR.
Jecu Leonida